Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zaterdag, december 02, 2006

Als Kerst en Pasen samen vielen

Als kerst en Pasen samen vielen
Zouden we voor de paashaas knielen
Eieren in de kerstboom hangen
En met Pasen veel cadeautjes ontvangen
Gelukkig is dit allemaal niet waar
Een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar
De allerbeste wensen voor 200x
Dat elke nieuwe dag
Jullie vrede geven mag
En bergen van geluk
Een heel jaar aan 1 stuk
Vol liefde voor elkaar
Een ongelooflijk goed jaar!

133 Comments:

  • At 3:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    coole brief !
    goed gevonden !

     
  • At 11:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    die neem ik zeker

     
  • At 4:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wel leuk

     
  • At 12:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    pff , goed zkrr

    ik verveel mij,
    mr tis ne coole brief,
    die neem ik !

     
  • At 3:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hmmm val mee kwee nog ni

     
  • At 2:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    FOOL

     
  • At 11:12 a.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe brief ma k wee nog ni of k die ga neme ma k verveel mij ;)

     
  • At 5:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt ne zalige brief !!!kvindt em goe zenne

     
  • At 6:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    STOM _

     
  • At 7:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Is echt kei mooi en gedurft!!! je bent goed gebruik dat talent

    xxx-jes

     
  • At 11:51 a.m., Anonymous Anoniem said…

    merci voor de brief nu moet ik ni meer zoeken,,

    thx

     
  • At 3:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    DUBBEL, kheb deze brief op andere sites ook al gelezen!!

    Kelly(1e middelbaar)

     
  • At 10:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dat is een toffe brief!

     
  • At 12:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kerst en pasen samen komaan seg WORD VOLWASSE E !!!(doe normaal)

     
  • At 12:10 a.m., Anonymous Anoniem said…

    SAAAII wie schrijft der nu zoiet kleuterklas of zo (mg)

     
  • At 11:43 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mijn oma en opa zullen er kei blij mee zijn ze !!!!!!!!!

     
  • At 11:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het juist ne leuke brief
    maar iedereen heeft zijn eigen mening he
    het kan nie voor iedereen goe zijn
    mar ik neem deze brief toch mercikes

     
  • At 2:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Goed gevonden,bedankt!!!!!!

     
  • At 8:59 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei mooie brief !!!
    xxx

     
  • At 11:41 a.m., Anonymous Anoniem said…

    °o° KEI MOOIII ! Xx

    DANKUU ,, kmoet nu teminste nimmer verderzoeke :D

     
  • At 6:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sjiek sjiek
    Nu snel opschryven om straks voor te lezen =D

    ciao

     
  • At 11:05 a.m., Anonymous Anoniem said…

    vindek vrij goe gevonde
    vlug printe en voorleze!

     
  • At 12:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    reet

     
  • At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Kga diie ook kieznn Ö,

     
  • At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    joepie
    eindelijk ne goede brief
    kusjes en groetjes

     
  • At 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goe gevonde ze
    merci

     
  • At 10:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super leuk die komt zeker op mijn nieuwsbrieven :p:p:p

     
  • At 11:53 a.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe brief!
    tof gevonden!
    'k ga die e gebruiken voor 2009 voor een kerstkaartje te maken!
    tof idee hoor!

     
  • At 8:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goe gevonde..
    da wordt al zeker een van de brieve die k moet make..
    x

     
  • At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    moet ge die 200x lezen als 200 keer of moe ge dr een getal invullen ???? X

     
  • At 8:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei mooie brief ik ga die nemen voor nieuwjaar
    ech kei mooi en goed gevonden xxxjes <3 <3

     
  • At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    eum ja maar ik zoek iets anders

     
  • At 11:12 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Aboww,, Sgoonnhe tekst ...
    Ga 'Ck Nemuhh Denk Ikk ..
    <3.

     
  • At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt supr
    coole brief
    nu moet 'k nie meer zoeken
    mercikes
    xD

     
  • At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    das keigoe!!!!!!! :-)

     
  • At 2:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mega HIPP!
    k'schrijf hem voor mijn meter en peter en oma.de site is overCOOL! Nu juist nog eentje zoeken voor mijn mama en papa. DAAAAAAAAAAAAAAAAGG!

    XCéline (l)

     
  • At 11:16 a.m., Anonymous Anoniem said…

    OMG ,,, als Kerst en Pasen samen vielen ,, echt een droge brief zegf nu zelf !!

     
  • At 6:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    val wel mee...

     
  • At 6:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    val wel meee.....

     
  • At 12:59 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die anoniam said is precies wel nzn dzbiel
    da zijn enkel zijn reacties!!!

     
  • At 4:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik gebruikt deze brief zeker als nieuwjaarsbrief
    ze zullen er zeer blij mee zij
    xD

     
  • At 11:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mijn oma vond hem maar flauwtjes...

     
  • At 7:09 p.m., Blogger Unknown said…

    godverdomme Anoniem Said, ge zij ne lozer van hier tot in Tokio. eerst slechte commentaar schrijven en dan weer goede en daarna nog slecht..... Nu, de brief vond ik zeer goed gevonden en ga ik gebruiken voor nieuwjaar 2010. mijn bonneke en bompa gaan er kei blij mee zij. XXX- jes.

     
  • At 9:52 p.m., Anonymous Christof said…

    We geven in onze klassen in 't vierde leerjaar enkele voorbeelden en de kinderen mogen kiezen... Is meestal snel duidelijk welke leuk zijn.

     
  • At 4:44 p.m., Anonymous sofie said…

    da ne wijze brief effkes kem em al afgeprint ze!!!

     
  • At 11:26 a.m., Anonymous Anoniem said…

    het is een leuke brief!!!;)

     
  • At 3:58 p.m., Blogger anoniem said…

    supper mooi
    kheb em vorig jaar gebruikt en
    nu zoek ik nen anderen

     
  • At 11:49 a.m., Anonymous Anoniem said…

    bwa ..

     
  • At 2:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    FANTASTISCH!!
    alleen wat chaotisch op het einde maar toch!!
    SUPER DE PUPER!!

    doei!
    8p

     
  • At 7:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    eel cool

     
  • At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    WOW!!!!!!!!!!!!! een echte schone!!! XD

     
  • At 8:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    als kerst en pasen samen vielen zou april een saaie maand zijn en december véél goedkoper.

    >maar mega brief ben hem aan het afprinten.

     
  • At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    als ge em nie leuk vind pakt em dan eaah , ;D

     
  • At 2:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zeer leuke en coole brief.Zeker nemen!

     
  • At 12:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Coole Brief !
    Die Neem Ik !
    xxx

     
  • At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind et een kei grappig idee om pasen bij je nieuwjaarsbrief te betrekken
    ik ge deze nemen voor mijn ouders, meter & peter

    groetjes!!!


    ps: dankjewel

     
  • At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    maar kerst en pasen vallen nu eenmaal niet samen, wat een gelul

     
  • At 2:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zen jullie dn blind of zo ik heb deze brief kei vaak gehoord, gevonden en zo echt ni orgineel

     
  • At 11:10 a.m., Anonymous Anoniem said…

    egt goede brief beetje grappig ...

     
  • At 2:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    originele brief me een comische noot....

     
  • At 10:40 a.m., Anonymous Anoniem said…

    stuppid
    :p

     
  • At 4:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    al diegenen die slegte reacties ebbe -> DOE ET ZELF!!!! te coole brief

     
  • At 10:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    bij is het 20xx

    mooie brief

     
  • At 1:13 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis wel nen goeie brief is die zelf geschreven?

     
  • At 1:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nen goeie brief is die zelf geschreven?

     
  • At 7:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nee,die is ni zelf geschreven hoor, want ik heb hem al op verschillende sites gelezen

     
  • At 2:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Best wel leuk ma toch een beetje gewoon...

     
  • At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk gevonden

     
  • At 10:01 a.m., Anonymous ikke! said…

    leuk!!
    ma..cheezzes!
    tis nieuwjaar !geen kerst of pasen!

    tis wel zeer tof ma ei past nie echt!!...

    xxxikke!

     
  • At 10:02 a.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk!
    ma...cheezzes!
    tis nieuwjaar! geen kerst of pasen....

    wel zeer tog maar ei past nie echt!


    xxxikke!

     
  • At 12:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echtleuk gevonde ze !!!

     
  • At 1:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    das een toffe die neem ik zeker

     
  • At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb alleen da bocvenste gepakt
    de rest trekt op nii veel

     
  • At 4:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    coole brief
    ma ik en aant twijfele als k hem vorig jaar heb gebruikt of nie?xD

     
  • At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    o jo is da vort middelbaar
    baai loser

     
  • At 8:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    DiE Ga Ik PaKkéééé HoOr xXx

     
  • At 10:29 a.m., Anonymous Anoniem said…

    OHMYGOD!

     
  • At 5:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze brief is echt geweldig gevonden ik heb hem genomen om naar mijn oma en opa te sture en ook naar mijn ouders en meter en peter XD

     
  • At 5:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk dat rijmt! Grtj!

     
  • At 4:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    lueke brief en grappig die neem ik voor men moeke

     
  • At 4:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    SUPER TOF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 2:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi, alleen spijtig dat de anderen je uitschelden

     
  • At 3:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super mooi

     
  • At 1:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooi!
    Goed gevonden,
    Maak er nog maar zo een paar,
    dat ik er volgend jaar nog zo een gebruiken kan!!!

     
  • At 3:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heeyy, goed gevonden yoo!
    echt waar schrijf er volgend jaar meer dan kan ik ze nog gebruiken al zit ik in het middelbaar kan me ni schele!

     
  • At 12:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie brief!
    ik heb hem gebruikt voor peter en ga dit weer doen voor meter ! :p

     
  • At 1:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    TOP!
    Ga ik zeker gebruik van maken

     
  • At 5:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nice nice nicekeees
    TOPPIEEE!

     
  • At 12:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb nog nooit in mijn hele leven zo een leuke brief op z'n leuke,coole site gezien.nog zo een leuke brieven blijven opzetten

     
  • At 4:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wa een vuile kutbrief

     
  • At 4:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wa een kutbrief

     
  • At 8:56 a.m., Anonymous Anoniem said…

    oke
    die neem k

     
  • At 12:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zot grappig want wij lezen onze nieuwjaarsbrieven altijd voor op paasmaandag!
    Dat word lachen!!!!

     
  • At 5:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei tof!
    mijn meter zal tevreden zijn!!!
    dank u wel hé!!!

     
  • At 3:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    eindelijk!!!
    keb de perfecte brief gevonden
    en wien datr zegt datiene brief vo de kleuterklas is is zelf een kleuter!!!!!
    merci
    Charlotte (3 middelbaar)

     
  • At 7:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    LEUK; GA HEM GEBRUIKEN VOOR MIJN OMA EN PEPE !!!!! SUPERDUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 11:44 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooie brief!!

     
  • At 8:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mense als ge denkt da ge het zelf kunt doe get dn zelf heéé zeg !! ge moet ni zage van das gen goeie brief !!!

    ps: this ne super goeie pak die ! :D

     
  • At 8:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mense die zegge da ge hem ok al op andere sites ebt gevonde ! da kn ok zyn da die da gekopieerd ebbe vn haar heéé !! DUS BAKKES TOE !!!!!!!!!!!!!

     
  • At 4:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt keigoe en redelk origineel al die andere zijn zo ouderwets en saai of gewoon oud !

     
  • At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    zo'n goeie brief die neem ik ma komaan er zijn dan zo een paar domme mense en die zitte die brief ie af te krake, mennes?
    Get a life!
    Groetjes xx

     
  • At 2:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze neem ik:-)

     
  • At 2:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze neem ik:-)

     
  • At 7:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt ne goeie brief

     
  • At 9:43 a.m., Blogger Unknown said…

    haahahahha hoi nederlanders ik ben 7 jar en deze site vind ik kei leuk
    doei doei mijn mama roept

     
  • At 10:32 a.m., Anonymous Anoniem said…

    cool! Eindelek ene gevonde! ;) Nog een te gaan en dan heb ik gedaan! Yes yes yes! Bedankt, supercoole site! Ene goeie brief voor bomma en bompa, zo begint voor hen vast een goed 2014!! Nog is danku!!

     
  • At 11:07 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hier ga ik zeker ideetjes uit halen

     
  • At 10:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    echt tof

     
  • At 4:35 p.m., Anonymous Anoniempje said…

    Ik vind hem heel leuk ik dank dat ik hem ga gebruiken om voor te lezen voor mijn mama en papa

     
  • At 5:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt een goeie mooie en lieve brief!! die neem ik joeng!!

     
  • At 1:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik dacht al dat er ier geen goeie brieven waren ma deze is ne goeie

     
  • At 12:26 p.m., Blogger Unknown said…

    Deze ga ik zeker gebruiken.

     
  • At 2:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Is het spreekwoord niet "Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen"?

     
  • At 12:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt goed gevonden.
    Daar haal'k zeker wat inspiratie uit zenne. Degene die dit schreef mag trots zijn ze! kzweer het echt wr!!

     
  • At 2:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Super leuke brief! xx
    Niet te lang maar ook niet kort:
    perfect!
    Haha 200x klopt nu ni meer hé ;)
    x Anoniempje vanuit 2014

     
  • At 3:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    het is een goede brief tot en met de zin: een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar, de rest hoeft er echt niet bij! Greetz Hanne

     
  • At 1:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ma zo gaat hij weten dat ik hem nie zelf heb geschrijven en dan ga papa weeer zagen ma tis wel een mooie !

     
  • At 1:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    woow! super goe! k heb hem al opgeschreven, ze zulle der blij mee zijn zenne!

     
  • At 10:26 a.m., Anonymous m &m said…

    ik weet niet wat al die anoniemen hebben tegen deze brief ik vind hem kei goed niks aantrekken van die mensen

     
  • At 3:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mensen, Denk eens ffkes na ...
    Het kzn echt geen mens boeien of he die Nieuwjaars brief nu Gaat gebruiken of niet of je hem mooi vind of niet ..
    Denk je nu echt dat er iemand gaat thuiskomen en zeggen : Weetje ?? Iemand anoniems heeft de Nieuwjaarsbrief 'Als Kerst en Pasen samenvielen' gebruikt !!
    Nee, dat gaat niet gebeuren dus stop met die domme reacties
    Bye ...

     
  • At 4:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goe gezecht

     
  • At 4:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik zal het maar nemen.... Al die andere nieuwjaarsbrieven zijn toch slecht!!! :(

     
  • At 4:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik zal het maar nemen.... Al die andere nieuwjaarsbrieven zijn toch slecht!!! :(

     
  • At 4:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei leuk gevonden
    dit is echt een super toffe brief

     
  • At 1:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk

     
  • At 4:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deze neem ik!
    rap opschrijven of ik ben ze kwijt ;)

     
  • At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    May the force be with you

     
  • At 11:58 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Goeje brief die neme kik zowizoo

     
  • At 10:20 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Lol

     
  • At 12:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind de brief heeeel goe ik ga hem zeker neme bedankt om de brief te maken zodat ik er geen hoef te maken

     
  • At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuke brief

     
  • At 11:52 a.m., Anonymous Anoniem said…

    zo kan je het schrijven voor de mensen die willen:

    Liefste ........ (naam/namen aan wie u de brief voor leest)


    Als kerst en Pasen samen vielen.
    Dan zouden we voor de paashaas knielen.
    Eieren in de kerstboom hangen.
    En met Pasen veel cadeautjes ontvangen.


    Gelukkig is dit allemaal niet waar.
    Een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!
    De allerbeste wensen voor 200x


    Dat elke nieuwe dag.
    Jullie vrede mag geven.
    En bergen van geluk.
    Een heel jaar aan 1 stuk!


    Vol liefde voor elkaar,
    en een ongelofelijk goed jaar!

    (naam en achternaam) 1 januari (jaartal)


     
  • At 3:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Homo

     

Een reactie posten

<< Home