Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zaterdag, december 02, 2006

Het gaat allemaal zo vlug

Hier ben ik dan met m'n nieuwjaarsbrief.
Vind je dat niet lief?

Het gaat toch allemaal zo vlug.
En we kunnen niet meer terug!

Daarom schreef ik deze brief
Want ik ben jullie hartendief.

Ik wens jullie nog vele jaren
zonder klagen en gemaren.

nog een dikke proficiat met je pensioen
daarvoor krijg je van mij een dikke zoen

79 Comments:

  • At 8:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    te kort vind ik
    en zo kwetsend! proficiat met je pension omg
    stome brief

     
  • At 11:25 a.m., Anonymous Anoniem said…

    behoorlijk grof en vrij kwetsend

     
  • At 4:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het een hele kwetsende brief!
    wie zegt nu : proficiat met je pensioen ? ik vind het wel heeeel grof

     
  • At 12:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ZOOOO GROF,,
    Echt waar, ik zou mij schamen als ik die brief moest voorlezen .. =S

    OMG ! Nii egt leuk als je die brief krijgt, niet ?

     
  • At 10:13 a.m., Anonymous Anoniem said…

    omg zooo grof,
    ik zou da nooit wille voorleze!!
    ik zou mij beschaamd voele

    bye

     
  • At 7:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuke brief in 't begin.
    Maar het laatste: nog proficiat met je pensioen.

    shame you!!!

     
  • At 11:47 a.m., Anonymous Anoniem said…

    op wa slaagt da ??

     
  • At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    te saai
    te stom
    te met pesoein maar ik verandernda
    te kutsaai
    te lullig
    te boeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 12:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kankermongool

     
  • At 8:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wowow nii te erg gaan vloeke he
    Al vind ik het wel kwetsend !!
    nog vele jaren zonder emaren en klagen!!!
    enn proficiat met je pensioen!!

    SHAME ON YOU GIRL/BOY

     
  • At 6:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    issr iemand die zo'n brief wil krijgen ?

    sorry, maar het is wel kwetsend zn .. :s

     
  • At 8:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het nogal dom als ge met nieuwjaar iemand ga proficiat wensen met zen pensioen plaatsvan da ge iemand een gelukkig nieuwjaar wenst

     
  • At 8:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    degene die deze brief schreef vond gewoon geen einde en dan schrijft die zo iets kwetsend die kan gewoon ni rijmen.

     
  • At 3:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    het is nog altijd moeilijk omda te schrijven en dan moe ge nog altijd ni vloeke probeer zelf maar is te schrijve

     
  • At 7:36 p.m., Anonymous Anoniem said…

    man zo grof je moest u schamen hoeligan !!

     
  • At 4:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die stomme brief is miss. wa grof
    ma wie daar kankermongool zei; overdrijf niet!!
    wa voor een monster zijt ge zelf wel nie als ge da tege iemand zegt!

     
  • At 3:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    anoniem

    hou nu toch ff uwe mond
    gekraakt ze allemaal af
    waarvoor is da nodig
    ge zei gwn een fucking kind

     
  • At 7:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zeeeeegggggggggggg

    ik vin da eigenlyk ng gene slechten brief alleen dan da pensioen!

    ma drvoor moe ge tog ni schelde!!!!!!

    sluukes me de parapluukes!!!

     
  • At 4:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mijn meme is nii me pensioen
    f*ck you

     
  • At 5:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ma wtf
    die nieuwjaarsbrief trekt wel op nix

    ma wa is daar nu grof aan???

    kakkermense gelle zelf

    xD

     
  • At 4:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kerel zeg dan nog een gelukkig jaar van je kapoen

    in de plaats van proficiat met je pensioen

    boerke...

     
  • At 10:31 a.m., Anonymous Anoniem said…

    OhhMyGosh.Schrale Kinderen!
    Kunnen Jullie Niet Eens Tegen Humor ?
    Ik Vindt Het Een Heel Leuke Brief!
    Dat 'Pensioen' Ding Vind Ik Juist Grappig.!
    Jullie Zijn Echt Voos Znhe Mensen!
    Gewoon Die Mens Beginnen Uitkakken Omdat Hij Een Grapje Maakt.! Ik Zal Jullie Ook Is Komen Uitkakken Znhe Als Gij U Brief Moet Voorlezen ! Bende Kleine Kinderen
    Toedeloe_

     
  • At 12:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    IK vind hem niet goed alle eigenlijk wl super goed
    maar da laatste bij mij is alleen mijn ene oma op pensioen en dan is da wel stom ! ma wel goed voor de Rest Moet Ik ZeGgEn !

     
  • At 12:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    IK vind hem niet goed alle eigenlijk wl super goed
    maar da laatste bij mij is alleen mijn ene oma op pensioen en dan is da wel stom ! ma wel goed voor de Rest Moet Ik ZeGgEn !

     
  • At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    WTF!?!
    as ik da aan iemand moest geve zou ik dood gaan vn schaamte

     
  • At 2:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    proficiat met je pensioen? omfgggg:D dom datje dat er in hebt gezet =) grof.

     
  • At 12:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hoe lief
    wat een mooie brief
    en ze vinden het pensioen ook nog leuk
    wat een tegekke brief
    ik wil die brief dolgraag krijgen
    niet dus!
    op wa trekt da nu

     
  • At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wat is er eigenlijk kwetsend aan?

    Op pensioen gaan is toch iets heel fijn....althans voor vele mensen.
    Maar jullie gaan zeker nog niet op pensioen mogen gaan hoor....eerst geen schrijffouten meer maken en wat volwassener leren praten!Jullie gebruiken echt kinderachtige taal en vooral zeer laag bij de grond.

     
  • At 5:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Da's kwetsend "proficiat met je pencioen" !!!!

     
  • At 5:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het een mooie brief
    mijn oma en opa zijn ook juist op pensioen
    en ge moe niks aantrekkn van de rest want die kunnn zelf nog nie eens zelf een mooie nieuwjaarsbrief bedenkn en als ze da toch kunnn e dan wil ik et wel eens lezen wie weet is die van hun wel belachlk

    ps; mooie brief ik zou hem graag willen krijgen

     
  • At 5:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zo'n korte maar zalige brief dat vind je niet overal !

     
  • At 5:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het nogal dom: 'want ik ben jullie hartendief' WTF da kunde toch nii wete of da ge da zijt,
    da van diene pensioen das nogal kwetsend

     
  • At 4:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Phahah
    trekt op nix.

    proficiat met je pensioen
    ,, das toch ni grof f zoo,

    das gwn megablachlijk as ge da zou voorlezn ..

     
  • At 6:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Proficiat met je pensioen ?? Omygodt !
    'kwou er ene voor mijn tante en die gaa nog nie op pensioen ze !!

     
  • At 12:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    pak die brief dan niet hé loser
    en wa is er nu kwetsend aan proficiat met je pensioen. Ik denk toch dat de mensen kiezen wanneer ze op pensioen gaan.

     
  • At 1:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    maak er toch gewoon kerstkalkoen van? wat een gedoe

     
  • At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind hete cht wel nog ne toffen brief wat kort ma dat is voor de kleinere kindjes hé niet meer voor 12 jarigen ofzo
    en dat met dat pensioen is een briefje voor je oma of opa en die kunnen der wel mee lachen zé!
    grtjz

     
  • At 9:03 a.m., Blogger yeetepiet said…

    eeeeeerrrrrggggggggg ;l

     
  • At 1:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Moet het er hier echt zo grof aan toe gaan? Misschien gaat de grootouder van dit kind met nieuwjaar officieel op pensioen. Het is dan juist heel lief dat er aan gedacht wordt. Als het niet klopt, dan bedoelt een kind het nog niet kwetsend naar zijn grootouders toe. De commentaar die sommigen denken te moeten schrijven, die is pas kwetsend!!! Denk even na vooraleer je het werk van een kind zo afbreekt!
    Beste schrijver van deze nieuwjaarsbrief, moest ik later zo'n zelfverzonnen brief van mijn kleinkind krijgen, dan zou ik heel trots zijn op hem of haar!

     
  • At 5:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Da is een veel te kwetsende brief wie zegt er nu proficiat metje pensioen!! K zou deze brief NOOIT voorleze!!
    Omg wie da doet??

     
  • At 1:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    omg scheld toch ni zo doe ff normaal
    wa moet de schrijver van deze brief wel ni denken als jullie zo zitten de schelden denk eerst na voor ge zo iets zegt zou gij da leuk vinden als iemand u zo zat uit te schelden voor een nieuwjaarsbrief
    kankermongool: doe normaal zoiets zegt ge toch ni

     
  • At 1:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mischien vinden jullie die brief grof ma scheld dan ni zo

    echt doe gwn is normaal en scheld ni zo

     
  • At 7:35 p.m., Anonymous Hinata said…

    ZEG KIEKE DAS WEL MOOI Hé Maar ik heb niet echt iets met da pensioen. Excuses voor het ongemak(voor de gedichtenschrijver)

     
  • At 2:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Omg als ge da tegen u meter ofzo zegt wtf

     
  • At 1:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mensen! jullie reacties zijn idd zeeer laag. Bedenk dan zelf een brief in plaats van de brief van anderen af te breken! stel je voor dat iemand dat bij jou deed. En dat van dat pensioen is gewoon een grapje, en ik vind het leuk bedacht. als jullie dit kwetsend vinden hebben jullie absoluut geen humor. Ik vind het een leuk geschreven brief en heb hem al meerdere keren gebruikt voor mijn grootouders, en ze vonden hem zeer leuk.

     
  • At 5:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind da ne kei goeie brief da van da pensioen kanne kik goe gebruiken zene dus al de geen die zoo schelden die mogen van mijn part branden in de hel

    want zoude gelle da tof vinden als ge zo uitgescholden wordt
    dus bakkes toe al de geen die da slecht vinden

    ik heb hem gebruikt en ze moesten der mee lachen

    dus de maker heeft da goe gedaan

    of ge moet het zelf is proberen

    jullie moeten jullie schamen

     
  • At 6:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    schamen de schrijver van die brief moest zich shame tot zijn schaam haar recht staat

     
  • At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    De jeugd van tegenwoordig toch!
    Met al hun kwetsende opmerkingen, ze denken er niet bij na. en in mijne tijd moest dat allemaal met de hand!
    ps: Jullie zouden beter jullie gegevens anoniem houden wie weet wie het leest.

    groetjes bartolemeus hendrikus meraialemus hendriki beki hottentottententententoonstellingen2

     
  • At 5:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Je Hebt gelijk vrind de mensen moeten hier aan denken groetjes Archibalt

     
  • At 2:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zo erg vo de mensen als je dat nu bevoorbeelt vo je mama en papa schrijf moet je dan al zeggen veel geluk met je pensioen

     
  • At 1:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    halo ik vind het egt ne kut brief en ik woon in antwerpen XD

     
  • At 6:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wtf!!!!! wa heeft dit met nieuwjaar te maken!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 7:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kwetsend!!!!!!!!!!!!!!man jo hoe komd er bij tbegin is ok ma PROFICIAT ME U PENSIOEN???????!!!!
    moet e zedan denke da ze oud zijn ???KWETSEND!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 8:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    is DA een nieuwjaarsbrief!!!???
    ik zou het niet durve voorlezen!!
    echt KUT!!!!!!!
    ik HAAT deze website!!!!!
    hopelijk gaan jullie rap op pensioen!!!

    DOEI
    en hopelijk een rap pesioen
    KUTBRIEF/KUTSITE!!!

     
  • At 3:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wat zijn jullie zielig!!! wie zegt er nu zoiets over iemand anders werkje.. Als ge 't toch ni goe vind wrm moet ge der dan persee ne reactie opzette!! Maakt er maar is zelf een ..ge zult zien da da ni makkelijk s !!!!


    respect voor degene die dees eeft gemaakt

     
  • At 5:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    omg die brief is grof maar heb recpekt voor de maker

     
  • At 5:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wel nice en als ge het einde kwetsend vind verandert da dan nr Ik wens je nog even een gelukkig nieuwjaar en daarmee is deze brief klaar
    of iets anders.

    Allé kweeni se mense! denk een beeke na e!!!
    en nice gedaan maker!!

     
  • At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zo erg hoor pensioen

     
  • At 3:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Als ge het stom vind verander het dan gwn ma de maker uitschellen is laag maak zelf maar eens een nieuwjaarsbrief

     
  • At 3:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dat mensen z'n brieven kunnen schrijven dat snap ik ni zenne ik wou een brief voor m'n Peter zoeken want in het middelbaar maken ze geen brieven meer en ik dacht dat ziet er iets leuk uit tot dat ik de laatste 2 zinnen las wete ik maar er zelf wel een da zal mss nog op iets trekken indeplaats van deze kolote brief menen ik zou mij schapen als ik dit zou moete voor lezen he ok mss vinden jullie dit humor mr als gij op pensioen gaan kom ik deze speciaal voor lezen voor jullie mr dn Pas ik de tekst nog groffer Aan veel groeten u f*ck pensioen

     
  • At 1:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ????

     
  • At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wat zeg je nou dat je je gaat schamen als je dat leest?
    Ik zou me nog veel erger schamen zonder brief!!
    Dus toon wat respect diegene dat deze brief heeft gemaakt heeft er wel werk van gemaakt!
    gr.

     
  • At 1:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    als die persoon net met pensioen is is dat toch niet erg ?
    als u oma of opa of iemand anders nog niet met pensioen is dan laat je dat toch gewoon weg ?
    groetjes
    Fien Kleerputten

     
  • At 3:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goed begn
    wa een groffe brief

    te debby

    rot stom op het einde

    OMG
    slecht einde

     
  • At 5:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ja proficiat met je pensioen is niet meteen het beste einde, maar toch origineel! Hoe kunnen jullie nu weten of dat grof is? Je moet dat wel is zijne context zien!!! En zelfs dat nog kan je zeggen dat het einde slecht is maar daar moet je toch niet voor vloeken! Dat komt keihard aan bij de maker van zon gedicht! Jullie doen net hetzelfde als cyberpesten...
    Echt hoe kunnen jullie zo'n dingen zeggen???

     
  • At 12:43 p.m., Blogger Unknown said…

    hoi allemaal als ik jullie gevloek zie vindt ik dat echt raar als je oma&opa nu met pesioen zijn is het een beetje toepaslijk . en als je het geen goeie brief vindt moetje het toch niet schrijven . ps ik vindt natuurlijkook niet de beste brief :)

     
  • At 1:29 p.m., Anonymous Anna_F said…

    Om te beginnen : Kdenk, nii, et, stome, Tis, welke taal is dat want Nederlands is het alvast niet?
    Als je dit gedicht niet goed vind hoef je het ook niet te gebruiken. En gaan schelden met woorden als "KUT, Trekt op niks, Brol" etc. hoeft niet hoor.
    Met een simpele 'Dit gedicht is niet echt mijn ding.' weten we genoeg hoor. In plaats van deze site en/of de schrijver ervan af te kraken kan je ook tips geven, daaraan hebben we allemaal iets tenminste.
    Dit is misschien cliché maar stel jezelf is in de plaats van de schrijver van dit gedicht, zou je het zelf aangenaam vinden om zulke reacties te krijgen?
    Ieder z'n smaak.
    Kritiek geven kan je altijd, zeker als je veilig achter je computer zit en je je reactie anoniem plaatst. Gedraag jezelf toch eens wat volwassener.

    Vriendelijke groeten

    Anna

     
  • At 5:21 p.m., Blogger Unknown said…

    morrons

     
  • At 10:56 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ge moe niet allemaal zo klagen ik vind dit een goeie brief

     
  • At 5:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt allemaal zagende mense jullie tf ik bedoel proficiat met jullie pensioen is toch lief?

     
  • At 2:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    het is wel tof maar proficiat met je pensioen, is niet iets dat met kerst te maken heeft

     
  • At 5:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zeg kunnen jullie nu niks anders verzinnen dan die vloekwoorden

     
  • At 6:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dat is toch niet kwetsend met je pensioen gaan is toch leuk je hoeft niet meer te gaan erken.

     
  • At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said…


    Hallo

    wat grof

     
  • At 4:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    je bent de w vergeten
    maar wel grof van dat pensioen
    maar!!!! dat van kankermongool is er wel over!!!
    hoe grof ben je zelf wel niet?

    (ik ben geen meisje)

     
  • At 4:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hij bedoelt de w van de command er boven




    (ik ben ook geen meisje niet dat ik de meisjes wil kwetsen

     
  • At 4:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hij bedoelt de w van de command er boven




    (ik ben ook geen meisje niet dat ik de meisjes wil kwetsen)

     
  • At 4:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik was het haakje dicht vergeten

     
  • At 12:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    fdssssssssssssssssssssssssssssssssfffffdffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffs sssssssssssssssssssssssssssssssssss

     

Een reactie posten

<< Home