Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

maandag, december 04, 2006

Middelbaar

Deze nieuwjaarsbrieven werden geschikt gevonden voor kinderen vanaf middelbare leeftijd en ouder, alsook voor volwassenen.

Vaak is het de gewoonte dat jongeren van middelbare leeftijd geen nieuwjaarsbrief meer voorlezen. Toch is dit zeker geen uitzondering. In vele familiekringen is het de gewoonte dat altijd een nieuwjaarsbrief wordt voorgelezen of voorgedragen. Ook in familiekringen waar dit niet de gewoonte is, kiezen jongeren er vaak zelf voor toch een nieuwjaarsbrief voor te lezen. Dit kunnen wij natuurlijk enkel motiveren!

99 Comments:

  • At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zijn allemaal kei mooie gedichen en nieuwjaarsbrieven! Hier ga k er zeker eentje vinden! Grtjs en salukes

     
  • At 3:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goeie brieve de ene al wa beter as denandere ma
    TOCH MOOIE BRIEVE

    DAAG

     
  • At 12:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    der zijn der goeie bij, maar oek wa minder, ma k eb men goesting gevonne!
    mercikes

    xje

     
  • At 1:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    allemaal supergedichtjes !
    Na lang zoeke heb ik eindelijk m'n keuze gemaakt, écht mercikes !

    XXX love. Meesje.

     
  • At 1:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooie brief bedankt.Meesje XXX

     
  • At 1:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    lol.Meesje.

     
  • At 3:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Allemaal mooie nieuwjaarsbrieven (en gedichten). K heb er een mooie gevonden!!

    xLIEFS

     
  • At 6:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    er staan goe op !!!!

     
  • At 7:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hej, bij ons thuis ist een traditie da wij da doen!
    Mr ik zag er tegen op! khem ier mn goesting gevonde er stn dr leuke tusse mr ook mindere!

    Mercikes vr de schoon brieve!!!!!

    xxx...Rani

     
  • At 12:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    BELACHELIJK!!!!!! xD

     
  • At 2:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deees suckt als de pest gast
    x

     
  • At 10:14 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kheb er een paar goeie gevonde ma der is toch nie genoeg verscheidenheid

    XD

     
  • At 11:58 a.m., Anonymous Anoniem said…

    er mogen nog zo'n mooie brieven bij !

     
  • At 1:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe brieven.. degene die ze ma nx vinde moete ze maar ni leze,, hé hoe uwe slegte kommentaar tog voor u eigen... ma ik vind ze egt goe, zenne...

    XXXX greeetzzzzz

     
  • At 1:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    prachtige nieuwjaarsbrieven!
    maar der moeten er is een paar nieuwe komen want ik kan niet dezelfde gebruiken =S
    xx

     
  • At 7:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    suuuper toffe brieven maar der zijn der ook minder goeie bij!!

    ik heb er wel een paar gevonden!!!!

    toedels!!!!!!!!!!

    vn mij!!!!!!!

     
  • At 12:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    GEWELDIGE BRIEVEN !!!

    TnXx x =D

    ciAuWwzZ =D

     
  • At 12:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nie alle brieven zijn even tof ma kvind dr meer tof dan stom!!!!!!!!
    xxx-jes!!!
    <3 xxx

     
  • At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    rauwwwwwwwwwwwts!!
    xxxxxxxxxxxxxx

     
  • At 4:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    belachelijke shit

     
  • At 6:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik ga gene voorlezen maar toch gwn ene geven.
    't zijn echt mooie, de ene mooier dan de andere, ook voor dat ik een reactie schreef al gezegt!!

     
  • At 10:58 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Een nieuwjaarsbrief is een klein gebaar.
    Als teken van liefde en vriendschap
    Voor ’t komende jaar.
    Ik was niet altijd braaf en zoet.
    Maar is dat iets wat altijd moet ?
    Ik ben ook immers dertien,
    En ‘k heb ingezien
    Dat jullie mij toch veel vragen
    Maar ja , we kunnen het erop wagen…
    Wees maar zeker ,ik doe mijn best.
    En denk er maar eens goed aan.
    Het oud jaar is weer gedaan.
    En wat zou 2009 ons brengen ?
    Zou de crisis in ons land zich weer verlengen ?
    Och , daar gaan we ons vandaag niet druk om maken.
    Dat hoort niet bij deze familiezaken.
    Beste familie, een gelukkig Nieuwjaar !

     
  • At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem said…

    er zitten superschone brieve tussen
    u goesting vind ge ier zekerst

    doeg
    me:-)

     
  • At 1:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik moet er nog één uitzoeken ...
    Maar ik vindt er hier wel 1tje zekkur !! :):) LOLOLOLOLOLOL

     
  • At 1:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    'k vind hier nix x)

     
  • At 11:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wirre warre werretje,
    ik schenk u nu dit sterretje.
    voor een gelukkug leven en gellukig nieuwjaar
    ik sta alvast met jou samen klaar..


    heb ik zelf verzonnen XD
    ma me da sterretje moet je een papieren ster hebben ofzo... xxx

     
  • At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    verry goed really treu,,njfd;l

     
  • At 10:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    oh echt een goede brief die ik heb gekozen ben er echt trots op het is ook de beste die ik al heb gehad echt waar maar er staan in vele nieuwjaarsbrieven altijd maar hetzelfde probeer eens iets anders dat zou ook leuk zijn voor de rest vind je niet voor de rest is het heel goed echt waar xxxxx

     
  • At 8:19 p.m., Anonymous nieuwjaarsboodschap said…

    de mensen wakker schudden, maar tegelijkertijd ook de handvaten geven om trots te zijn op het feit dat ze nu op dit moment op Aarde leven en daardoor iets kunnen doen.

     
  • At 5:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Iemand mijn Kut zien?
    Lekker vol sneeuw!

    0457856988 voor seks!!

     
  • At 8:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb er wl een paar gevonden
    mr er zijn er ook wa mindere bij !!!

     
  • At 2:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ma zet der ies wa nieuwe op! en die zyn egt allemaal voor kleine kinders e!

     
  • At 2:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    0457856988:
    ja ik wil u kut wel en en kzal anders de sneeuw der wel uitlekke

     
  • At 5:30 p.m., Blogger Unknown said…

    mooie dingen bij heb me keuze gemaakt!

    Bedankt,

    xxx

     
  • At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sommige nieuwjaarsbrieven zijn goed maar andere zijn echt verschrikkelijk!!

     
  • At 9:58 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mag ik anders meedoen me de groepseks ik heb ook een kut vol sneeuw ma bij mij ist allemaal al gesmolten!

    o495191323

     
  • At 2:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik ben zeer blij met jullie site!!!!!!!!!

     
  • At 10:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    er staat waak ziet van goe geschreve ma ni iedereen die er ne brif opzet schrijft die zelf é

    slim meisje

     
  • At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ze zijn allemaal heeeeel mooi echt waar ! ik heb gevonden wat ik zocht!!
    thanks
    x-jes

     
  • At 6:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    bedankt voor de leuke gedichtjes
    hier vind ik zeker wel een leuk gedichtjes voor opa en oma
    jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar

     
  • At 11:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    sommige zyn mooi , mr tzijn er wel weinig &&' veel slechte. :x.

    xx.

     
  • At 6:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    keigoeie brieven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    de mening is verdeeld maar ik vind het goeie zene!!!!!!!

     
  • At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    whatthefuck is dees ;s

     
  • At 5:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    allemaal geslijm

     
  • At 10:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kkan er beter zelf uitvinde me een beeke humor in...

     
  • At 8:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Iemand nog nieuwe brieven ergens gevonden?

     
  • At 12:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    allemaal kei slechte gedichte!! ik vind er niets in!!

     
  • At 5:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vindt het allemmaal kei leuke gedichten maar ik vindt niks voor mijn groot-ouders

     
  • At 5:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vindt het allemmaal kei leuke gedichten maar ik vindt niks voor mijn groot-ouders

     
  • At 11:14 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb men keuze gemaakt, er zijn goede bij maar ook mindere maar ik heb er een paar dus fantastisch !

     
  • At 3:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind dat er héééél mooie brieven tussen zitten.. maar ik wil er een voor middelbaar!!!

    mooi.. maar zoek iets volwasser

     
  • At 1:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ben 16 en móet een nieuwjaarsbrief voordrage.. ik krijg wel een cadeautje maar toch, het probleem is dat de meesten hiermee al op hun 13 stoppen.. wat moet ik dan doen? Ik heb de brief morgen nodig, en er zelf een schrijven lukt ook niet echt => suggesties?

     
  • At 1:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    allemaal zeer mooie nieuwjaarsbriefen ik zelfs niet mmeer kiezen. ik zal er hier zeker wel een vinden, bedankt.

     
  • At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sukt

     
  • At 9:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Die gedichten zijn erger dan te horen krijgen da u voet gaat worden geamputeerd.

     
  • At 7:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    AMAI LELIJKE KAKBRIEVEN

     
  • At 6:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi maar niet echt wat ik zoek in een "nieuwjaarsbrief" een beetje voorspelbare brieven... saai maar wel zeer mooi

     
  • At 6:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind deezz briefke anders ookwel iet tof;
    'Luier de lui,
    ik ben weer in een goede bui!
    Plopper de plop
    Nieuwjaar daar fleur ik van op!

    smaller de smal,
    Moet je mij nou zien
    Ik wens jullie een zalig 2013
    Klusser de klus,
    speciaal voor jullie een dikke kus!'

    laat weten wat jullie ervan vinden ajb? greeeettzzzz :)

     
  • At 5:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    grumbel !!!!!!!

    ps: bwauu wel goeie ook slechte brieven !!

    xxxxxxxxx

     
  • At 5:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sorry ze ma dees is nix om in t middelbaar nog voor te lezen ze! ik zie geen verschil tussen deze en die onder de rubriek 'kleuters'. ik zal der zelf wel een schrijve, ondanks mijn niet-dicht talent gaat het nog altijd beter zijn.. salut!

     
  • At 8:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    k vin ze wat kleuterachtig srry!

     
  • At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    fucked up G!! just smoked some weed motherfuckers !!!!! so high as shit haha trollface

     
  • At 12:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    fucking buddyfucker gast gulle zed allemaal fuckers van 3 jaar oud. dus doe nie fagg boners!!!! weed mengen me hasj .

     
  • At 11:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt lelijke lulbrieve! Kun de ni wa beter verzinne? Echt erg!

     
  • At 11:26 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kheb men goesting gevonden!

    daaaaaaaaaaaaaaaag :)

     
  • At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    interisting stuf
    r"lnrék

     
  • At 10:54 a.m., Anonymous Anoniem said…

    slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 12:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Da zijn echt wel goeie brieve! Wa zegt de rest! Echt zelf ni de moeite doen om er een te schrijven en dn op internet zoeke en zegge da ze ni goe zn mense zijt is blij da die mense die moeite doen!!!! Mense zonder respect zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 12:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mense as ge geene normale commentaar hebt zet er dan niks op!!!!! kmoet zegge der zijn echt veel kinderachtige brieve ma toch zegt da op een normale manier of stopt gwoon me lalle

     
  • At 6:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    egt toffe brieve! :D

     
  • At 6:29 p.m., Blogger Unknown said…

    kegoe

     
  • At 11:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    dees trolt

     
  • At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ge kunt nog beter zelf gedichten
    schrijven dan de deze want deze zijn EGT rot slecht groetjes van
    de paus

     
  • At 12:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    KUT LELIJKE GEDICHTEN
    GROETEN
    DE PAUS

     
  • At 6:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie gedichten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

     
  • At 12:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooi

     
  • At 12:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    k heb mn zin gevonden!!

     
  • At 3:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zeer leuk

     
  • At 1:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Kinderachtig!!

     
  • At 7:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Late kerst

    Pingu was erg blij
    met zijn nieuwe vriend Rudolf erbij
    Samen deden ze leuke dingen
    zoals hard en trots kerstliederen zingen

    Rudolf had geen zin om op kerst zijn jaarlijkse plicht te vervullen
    omdat hij zijn eigen zakken nooit kan vullen
    Volgens Pingu moest hij het toch maar doen
    dan konden ze later kerstavond nog een keer overdoen

    Op nieuwjaarsnacht gingen ze al bibberend wandelen
    met in de rugzak veel eten, inclusief een zak gevuld met amandelen
    Eens aangekomen op hun bestemming
    was de op voorhand klaargemaakte kerstkalkoen hun redding

    Na het eten van de heerlijkste kip en het bijhorende bezatten
    zat er een- in de achtergrond miauwende- groep katten
    Samen keken ze terug naar hun geweldige vriendschap van het afgelopen jaar
    dat emotioneel meer waard is als duizenden kilo’s kaviaar

    Zoals de vele mooie momenten in de vriendschap van Pingu en Rudolf
    of het aantal korrels op een maïskolf
    zijn er vele dingen die je tijdens de jaarwisseling kan wensen
    Een gelukkig 2016

    en veel rendierkuikentjes

     
  • At 8:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuke nieuwjaarsbrieven , maar ik vind dat er bij die van het middelbaar ook Engelse bij mogen zo is het ook een beetje origineler maar voor de rest vind ik ze super tof en mooi, ik zal er wel 1 vinden.
    xxx. anonieme girl.

     
  • At 8:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Kvind da der veel schone brieven tussen zitten, kortere en langere. Ik heb men brieve der zeker tussen gevonden en kan ni wachte tot dak ze mag voorlezen op nieuwjaar. Nogmaals : Der zitten echt mega-goeie brieven tussen...
    xx <3 xx <3 xx <3 xx

     
  • At 9:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hallo,
    Kunnen jullie a.u.b. een update doen van de brieven; Als je nu een brief voorleest en er staat 2007 is dat nu wel niet meer van toepassing als het 2018 wordt. Er zijn ook echte klassiekers, wel leuk en zo maar....de meesten zullen ze dan wel al eens voorgebracht hebben.
    Ik vind jullie website echt handig en zo maar daar moeten jullie even je tijd in steken. Voor de mensen die denken dat ik boosaardig ben ofzo: "This is no hate, only a hint"
    Met vriendelijke groeten,
    Iemand die graag anoniem wil blijven

     
  • At 9:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe brieven. chapeau aan de mensen die dit kunnen bedenken. echt creatief
    xxx sophie

     
  • At 9:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    chouette je pense....vous avez des lettres en français?
    chu manon

     
  • At 12:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    leert typen

     
  • At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    echt heel erg stop hiermee Kbegin te wete als ik dit lees

     
  • At 10:39 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Stop met jullie zelf goed te voelen

     
  • At 2:42 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik haat het om die brieven voor te lezen, maar ik MOET het doen ;-;

     
  • At 10:05 a.m., Anonymous Anoniem said…

    De beste brief ooit, ik haat brieven schrijven maar deze was helemaal geen probleem. Super dus !!!

     
  • At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Er mogen wat nieuwe bij komen, maar het zijn er wel goede. Sommige zijn wel wat kinderachtig, maar de rest is super mooi! Grts... Anoniem.

     
  • At 2:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wauw zoveel moeite voor het slecht te vinden

     
  • At 11:35 a.m., Anonymous Anoniem said…

    altijd herres als ik een brief moet vinden

     
  • At 2:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    IK ben verliefd op noa

     
  • At 5:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hey ,
    Ik zit nu in het 2de middelbaar en vind er niets tussen .
    grts

     
  • At 4:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind er ook niets tussen dat voor mij is is er een betere website ?

     
  • At 3:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hier nog een nieuwjaarsbrief:

    2023 staat voor de deur.
    Een nieuw jaar met nieuwe dromen,
    alles krijgt een nieuwe kleur.
    Dat er veel liefde mag komen
    Denk iets goeds en denk iets lekkers,
    denk iets geks of nog iets gekkers,
    denk iets aardigs, denk iets liefs,
    maar hoe dan ook iets positiefs!
    Ik wens je
    zoete zondagen
    mysterieuze maandagen
    dankbare dinsdagen
    wonderbare woensdagen
    dromerige donderdagen
    vriendelijke vrijdagen
    zorgloze zaterdagen,
    en dat het hele nieuwe jaar door.
    Ik wens je het komende jaar
    veel vreugde en zonneschijn,
    zodat je elke dag opnieuw
    tevreden en gelukkig mag zijn.
    Ik wens je een nieuw jaar
    bruisend en sprankelend,
    stralend en schitterend,
    gezond en gelukkig,
    zorgeloos en prachtig!
    Ik wens je een jaar zonder zorgen tegemoet
    met vriendschap in overvloed
    en elke dag een dosis geluk,
    zo kan het nieuwe jaar niet meer stuk.
    Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn,
    een jaar waarin verdriet en zorgen twee vreemden zijn.
    Een jaar waarin vrienden komen en nooit gaan,
    en waarin geen plaats is voor een traan.
    Ik wens je mooie en gelukkige feestdagen toe,
    en een sprankelend 2023!
    Het is maar een klein stapje van 2022 naar 2023,
    maar wel met 365 spiksplinternieuwe dagen.
    Om te genieten van mooie dingen.
    Ik wens je een sprankelend nieuw jaar!

     
  • At 3:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Voor degene die er nog 1 zochten hier:

    Ik kan de toekomst niet voorspellen,
    maar ik wil je toch iets vertellen.
    Als ik het voor het zeggen had,
    kwam er in het nieuwe jaar
    enkel vreugde op je pad!
    Ik wens jou en diegenen die jou omringen,
    het allerbeste voor het nieuwe jaar.
    Geluk in grote en in kleine dingen,
    en nee ik ben nog niet klaar
    Een goede gezondheid
    en bergen van geluk.
    Voorzien van véél gezelligheid
    een héél jaar aan een stuk.
    Ik wens je een jaar
    als een alfabet.
    Met alle letters van A tot Z,
    van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
    tot Zegen, Zon en Zaligheid.
    Een lieve groet, een klein gebaar
    mooie wensen voor het nieuwe jaar.
    Met veel gezondheid en geluk
    kan het nieuwe jaar niet meer stuk!
    Ik kan de toekomst niet voorspellen
    Maar ik wil je toch vertellen
    Als ik het voor het zeggen had
    Kwam er alleen liefde op je pad.
    365 keer wens ik je geluk
    365 keer kan de vreugde niet meer stuk
    365 keer zullen de dagen prettig zijn
    365 keer wens ik niemand pijn
    laten we in 2023 gelukkig zijn
    Ik wens je voor 2023
    12 maanden vreugde
    52 weken plezier
    365 dagen succes
    8760 uren gezondheid
    Een gelukkig Nieuwjaar!

     

Een reactie posten

<< Home