Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zondag, december 31, 2006

De deur smakt keihard dicht

Zo vlug is weer een jaar voorbij.
Was je tevreden, bedroefd of blij?
De deur van 2006 smakt keihard dicht,
Door een kier van 2007 valt nu nieuw licht.

Ik wens je vreugde, gezondheid, geen piekergedoe,
Geen zeuren en zagen, dat maakt je zo moe.
Het oude is voorbij, een nieuw jaar begint.
Misschien kreeg je harde noten te kraken,
Hopelijk komen er nog veel zonnige dagen.

Voor het volgende jaar wens ik je vele vrienden
Met een vrolijk gezicht en een blije lach!

Deze nieuwjaarsbrief werd ingezonden door Lisse

95 Comments:

  • At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    valt nog redelijk mee, ma keb al betere gezien!

    grts,

    chichi

     
  • At 6:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sOrri zenne
    ma kvind ne karamellevers


    bye,


    Superstrenge Criticus

     
  • At 9:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik denk dat ik de enige ben ik vind hem super mooi en lief

     
  • At 3:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi is iets voor de leraren vind ik


    grtjes sara

     
  • At 1:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    amateuristisch gezever

     
  • At 11:15 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Zeg zageventen!
    Zij is blij dat er mensen zijn die de moeite doen iets online te zetten!
    Al wat jullie doen is zagen en klagen over hoe goed/slecht het ni is!
    Doe het dan zelf he!
    Typisch voorbeeld waarover ze het in sommige versjes hebben!

     
  • At 3:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    da is super !!!! k vind da echt mooi en k vind da geen gezever

     
  • At 3:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind hem super en ja anders als ge tochcommentaar hebt schrijf er dan zelf 1 is zien naar jullie reactie's ik ben benieuwd hoor

    grts

     
  • At 8:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die kan ni rijmen

     
  • At 3:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooi gemaakt ;)
    en als je slechte commentaar hebt, houd die voor jezelf
    zij doet de moeite tenminste :)

     
  • At 3:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind dit srhurgiroiyuyeurgerhiuruiehrrhurrueh wat een gezaag

     
  • At 9:11 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind hem echt super tof goed gemaakt en zo ...

    Maar wat wel een beetje opvalt is dat je altijd hoofdletters schrijft als er bij de zin geen punt staat...

    maar en dan nog ik vind hem super ik ga hem schrijven voor mijn oma


    bye

    groetjes van silke

     
  • At 12:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Die heb k genomn vr 2007 <3
    Mr kan hem moeilijk nog ees doen éé.

    X. Soowhatt

     
  • At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik ga hem ge bruiken voor mijn opa en oma ..

     
  • At 11:18 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Is echt mooi :-).
    We hebben hem ook gebruikt in de lagere school, dus ook bij leerkrachten slaat hij goed aan.
    Proficiat!

     
  • At 7:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wrm heeft bijna iedereen er commentaar op?!'k ben 't zat of het goed of slecht is!schrijf er dan zelf 1 hè!zageventen:)

     
  • At 8:07 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vond het een heel mooie ga die gebruike



    Groeten anoniem

     
  • At 3:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wtf???

    gwn slegt!!!

     
  • At 6:00 p.m., Anonymous elly said…

    K vind hem supr lief en helemaal ni slecht denk dak em ge gebruike voor men meter

    p.s. als ge slechte comentaar hebt schrijft er dan zelf ene he die doet teminste moeite

     
  • At 5:29 p.m., Blogger emma said…

    laat da meisje e keer me rust.
    junder zijn losers wnnr junder zovele comentaar hebbn
    probeer et zelf e



    emma

     
  • At 10:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    This een mega mooie nieuwjaarsbrief ! Ik gebruik hem. Jullie moeten ni zo veel zagen over da rijm gedoe. This ook voor een nieuwjaarsbrief hè. Toch ni voor een maga wereld wedsrijd. Chapeau Lisse ! Mooi gedaan !!! Grtjs

     
  • At 12:17 p.m., Anonymous Birgit said…

    Een mooi gedicht!
    Goed voor jongeren die in de middelbare school zitten!
    Groetjes

     
  • At 5:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt mooi
    ik ga deze zeker nemen!!!
    dank u
    mijn familie vind hem zeker mooi
    xxx ANONIEM

     
  • At 9:33 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie brief heb die oojk aan mijn ouders voor gelezen

     
  • At 6:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is echt super cliché gezaag, maak zelf 1!en kijk nie op internet naar van die zaagbrieven

     
  • At 9:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wie wilt er met me n****n

     
  • At 1:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    stop met die slechte reacties!!
    het is een mega goeje brief :):)

    Milan

     
  • At 6:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    misgien is het 2010 alleéé ik denk da zenneuu

     
  • At 2:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dan plaats den hele tijd te zagen zij is blij dat die mensen de moeite doen om ne brief te schrijven

    goede brief

     
  • At 3:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Tis kei cool!!!!!
    Ksnap nie waarom jullie zagen!




    XXX
    ANONIEM

     
  • At 10:58 a.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi
    loosers met comentaar

     
  • At 11:02 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ccccccccccccuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttt man das bul shit cool

     
  • At 11:03 a.m., Anonymous Anoniem said…

    va te faire foutre

     
  • At 11:04 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ta guel

     
  • At 11:04 a.m., Anonymous Anoniem said…

    cut ik moet kotsen

     
  • At 11:10 a.m., Anonymous Anoniem said…

    stop met commentaar dat gedichtje is kij mooi

     
  • At 11:16 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ge hebt gelijk die boven mij :-)

     
  • At 11:18 a.m., Anonymous Anoniem said…

    goed gezegt

     
  • At 11:22 a.m., Anonymous Anoniem said…

    groot gelijk

     
  • At 7:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super mooi ik ga hem zeker gebruiken

     
  • At 9:19 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hij valt wel mee....

     
  • At 9:19 a.m., Anonymous Anoniem said…

    valt wel mee....

     
  • At 4:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het dom !!!

    Het is zo kinderachtig!!!

     
  • At 11:44 a.m., Anonymous Anoniem said…

    heel leuk maar ik heb hem al eens gebruikt maar dat was voor een ander familie lid dus ik ga deze gebruiken voor een tante van me zij heeft deze brief nog niet gehoord :-)
    gtr anoniempje xxxxxxxxxxxxxxxxxx

     
  • At 2:59 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind hem goed en als jullie deze brief slecht vinden moet ge u vuile kutsmoel is houden want ik denk dat jullie hersenloze dit niet kunnen

    jeroen(2de middelbaar)

     
  • At 11:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sorry maar ik heb al betere gelezen.


    (zekerweten)







    ps ik kwets niet graag iem.

     
  • At 10:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wrm zaagt edereen da over da is toch goe

     
  • At 11:01 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb et al gebruikt,al die mensen die zeggen da et lelijk vinden zijn gewoon dikvet jaloers
    ik wil under gedicht wel eens zien xp

     
  • At 10:19 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind hem wel heel goed

     
  • At 12:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    krl das echt schoon e aan al die gasten die zevern over dat slecht is zet er dan zelf een gedichtje op kben nu bezig met overschrijven voor mn ouders anders krijg ik mijne kado nie :)
    grtjs josse

     
  • At 12:59 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hij valt heel goe mee

     
  • At 3:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zeg al die mensen doen hun best he dus stopt me zage

     
  • At 1:42 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik heb veel aangepast, maar ik vond het wel een leuk concept met die deur van 2006 die dichtslaat en er een klein beetje licht door 2007 komt.

    Het is niet één van de beste gedichten die ik ooit heb gelezen, maar het kan ermee door.

    (Ik heb het aangepast en gebruikt voor mijn meter en peter)

     
  • At 5:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    leuke brief

     
  • At 1:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Iedereen kan commentaar geven op , maar als ze het zelf moeten doen ho maar .

    Grote mond maar een klein hartje

     
  • At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind hem supermooi!

     
  • At 5:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Valt nog wel mee, maar is niet geweldig.

     
  • At 12:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super mooi ik gebruik hem en stop die zever over slechte brief, maak zelf een en post hem op deze site!! grtj man die deze brief mooi vind

     
  • At 9:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    lol

     
  • At 11:32 a.m., Anonymous Anoniem said…

    zeg zaag nekeer nie!!!! ik vind hem heel mooi en ga hem zeker gebruiken!

    gr ,

    Anoniem :)

     
  • At 11:33 a.m., Anonymous Anoniem said…

    zeg zaag nekeer nie!!!!! de brief is heel mooi, ik ga hem zeker gebruiken!!!

    gr ,

    Anoniem :)

     
  • At 11:36 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Oei, srry 2 keer tzelvde geschreven ma ja kan gebeuren he :p

     
  • At 11:15 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kvind et ne kei goeien brief
    kwil em gebruike ma keb da vorig jaar al gebruikt :)
    goeien brief dus
    ma keb er wel een paar dinge aan veranderd

    x ikke

     
  • At 12:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    anoniemp:) ( 3 bove mij)
    groooooooooooooooooooot
    gelijk !!!!!!!!!!!!!
    misschien moek da in mijn nieuwjaarsbrief zette: stopt ne keer me zage !!!!

     
  • At 6:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hallo

     
  • At 10:28 a.m., Anonymous Anoniem said…

    niet te lang mooi geschreven komt goed over perfect voor u grootouders

    ik heb hem al over genomen bedankt voor de mooie nieuwjaarsbrief ! :p

     
  • At 7:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    voor de mens e die hun gekak ni voor hun konde houde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hij is super

     
  • At 11:24 a.m., Anonymous Anoniem said…

    STOP MET REACTIES PLAATSEN ALS JULLIE TOCH MAAR GAAN ZAGEN OVER HOE SLECHT HET IS OF ALS JULLIE GEEN ALGEMEEN NEDERLANDS KUNNEN SCHRIJVEN.

    serieus "zij is blij"??? -> zijt eens blij of wees een blij!!!

    dank je

     
  • At 3:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het wel mooooooi voor je mama maaar iderdaat een beetje kort en heel mooi ik vind dat dit gedicht heel goed
    En zeker voor je mama omdat zij het meest kookt of altijd kookt

     
  • At 3:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goede nieuwjaarsbrief

     
  • At 4:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei goe

     
  • At 10:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die is echt goed
    ohhhh ohhhhhh ohhhhhhhh

     
  • At 11:04 a.m., Anonymous Anoniem said…

    sleeeecht

     
  • At 3:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super DOM
    dit is gewoon het slechtste ooit

     
  • At 5:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    niga goed!!

     
  • At 3:13 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Super leuk ik ga hem zeker pakken (niet Letten op al die boze commentaren de brief is echt goed!!)

     
  • At 9:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ook

     
  • At 9:18 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het een beetje saai.
    Hebben jullie geen rijmende nieuwjaarsbrieven?

     
  • At 10:43 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Het einde rijmt niet en het begin wel,wtf?$l@@t n€rg€n$ 0p

    Ciao

    De kenner

     
  • At 8:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt ne nice

    kga em zeker gebruike

    tnx




    dg topper

     
  • At 4:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het heel mooi!!
    Ik heb hem net opgeschreven.

     
  • At 4:42 p.m., Anonymous ik said…

    ey schrijf eens wa brieven voor een oudere leeftijd pls dit kan ik tog nie gebruiken.


    challas,

    Ik

     
  • At 1:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ook

     
  • At 1:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Je bent zelf dom

     
  • At 3:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super origineel en tof !!!

     
  • At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    K vind da goe das geen gezever gelle zijt gezever doe tdan zelf nekeer zien of da goe is

     
  • At 10:43 a.m., Blogger Unknown said…

    Ge kunt zelf ni rijme

     
  • At 2:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ben verliefd op noa dessart

     
  • At 11:23 a.m., Blogger Unknown said…

    Net zoals u spelling

     
  • At 2:57 p.m., Blogger Unknown said…

    heb je hem zelf geschreven



    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mooi

     
  • At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    xnxx.com klik hier op

     
  • At 4:42 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zoek op

     
  • At 3:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    he al die mensen
    dat zijn toch mooie wensen
    ik heb hem twee keer voor gelezen
    aan mijn peter en twee chinezen
    stop me u gezaag
    of ik trap in u maag
    da is een mooi gedicht
    of wilt ge ook in u gezicht
    nu niks slechts meer sturen
    of wa wilt ge ga anders naar de buren
    om daar wat te gaan schuilen
    en in een hoek te huilen!

    mister M



     
  • At 6:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ja das echt een mooie brief��

     
  • At 10:50 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dit is geen gedicht om te rijmen hé,niet alle gedichten horen te rijmen.
    En als je commentaar hebt schrijver dan zelf een! PS het is een super mooi gedicht! Xxx

     

Een reactie posten

<< Home