Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zondag, december 31, 2006

Alleen maar vriendschap

Liefste Meter,

Herinner jij je nog heel klaar
Die eerste dag van vorige jaar?
Toen bood ik ook mijn wensen aan
En moest ik midden in de kamer staan.
Het waren wensen van voorspoed en geluk,
het kon niet meer stuk!
Lachen, springen, dansen en veel plezier,
Daarom sta je ook weer dit jaar hier.
Samen met jou wil ik daaraan beginnen
En we laten alleen nog maar vriendschap binnen.
Geen ruzie of geweld, daar gaan we aan werken
Zodat heel de wereld het kan merken!
En bij de start van het volgende jaar
Komen wij weer bij elkaar.
Met een andere wens in een nieuwe brief.
Anders, wellicht, maar even lief!
Ik wens voor jou een gelukkig jaar,
Maar helaas is mijn briefje nu klaar.

Dikke kusjes van je petekindje, (jou naam)

Deze nieuwjaarsbrief werd ingezonden door Laura

117 Comments:

  • At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooi gedicht trut

     
  • At 7:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tof!!!
    cool!!

     
  • At 7:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tof!!!
    cool

     
  • At 6:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kkan der nie tege da ze u uitschelde vo trut ma uw teksteke is wel oké


    greete,

    u beschermengelke

     
  • At 5:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis wel n leuke tekst

     
  • At 6:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hihi

     
  • At 2:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    IK KIES DEZE!!!

     
  • At 2:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    welke loser durft u trut te noeme

     
  • At 3:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heey Laura,, jouw teksteke is echt superr cool,, kga deze kieze vo me meter.

    LoVe YoUuu!!!

     
  • At 9:35 a.m., Anonymous Anoniem said…

    prachtig tekstje!
    waarom zeggen ze trut??
    héél mooi geschreven,
    ik ga dit ook voor mijn meter nemen!

     
  • At 5:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooiste da ik ooit gezien heb ma kheb ng ene tip voor u :

    *Als ge nog een andere keer een nieuwjaarsbrief maakt , kunt ge da ook niet in het meervoud zette??

     
  • At 5:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    valt wel mee....

     
  • At 1:41 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

     
  • At 2:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi, diene gaa ik pakke

     
  • At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dat is een kei goei bericht en ik vind het tof dat een naamgenoot het heeft gemaakt hoe je erop kunt komen is geweldig.ik neem hem zeker en vast.

     
  • At 3:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk mooi en super cool en wie durft jou zo uit te schelden !! daar heb ik nog een eitje mee te pellen !!!

     
  • At 8:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    flauw van degene die je als trut uitschelde en daarbij ik kies deze

     
  • At 11:15 a.m., Anonymous Anoniem said…

    saai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 4:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en idioot blbla bla

     
  • At 12:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik kies deze voor m'n meter, maar ik heb het wel in het meervoud gezegd (:
    & die loser die u trut noemt heeft gewoon aandacht nodig... (loser)

     
  • At 2:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis ne bere tekst en nie stom lik din ne loser

     
  • At 4:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    fantastisch

     
  • At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt een goede ma die anonieme kan het vriendelijkder aub

     
  • At 4:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    al die anoniemen die iets slechts zeggen over deze MOOIE nieuwjaarsbrief hebben geen verstand en hebben aandacht nodig. niet op letten ik vind deze gewoon prachtig!!!!!

     
  • At 4:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind deze kei goe en al die anoniemen die hier iets slechts over zeggen denken da ze cool zijn (da is dus allesbehalve COOL) en hebben aandacht nodig. dus:NEGEREN!

     
  • At 4:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    al die iets slecht zeggen over deze PRACHTIGE nieuwjaarsbrief denken da ze cool zijn (da is dus alles behalve COOL)en ze hebben gewoon aandacht nodig dus anoniemen valt iemand anders lastig

    frax

     
  • At 4:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goed gesprokken frax

     
  • At 1:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt zoooooooooooooo ssssssssssssttttttttttttttttttttttttoooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmm
    ik kan die nie lezen dat gij zo een lelijke brief op internet durft zetten trut trut trut trut
    homofile

     
  • At 5:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mega mooi!!!
    die sukkels die u trut noeme denke gewoon da ze fel
    zijn door u uit te schelde, ewel
    ik vin da zot belachelijk
    snappe ze dan nie da ze gewoon
    zichzelf belachelijk make
    ssssst

     
  • At 10:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Jullie zijn allemaal sukkels zo een mooie brief vinden jullie stom??!!!


    awel meiske u brief vind ik Prachtig !!!

     
  • At 4:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi morgen is het nieuwjaar en ga dan deze voorlezen voor mijn allerliefse mama en papa i love you
    ik hoop dat je je niet laat afschrikken door die loser om nog gedichten te schrijven jij doet dat heel goed
    xx anke xx

     
  • At 7:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    val mee ma alsk et afprint dan stinktet nar stront

     
  • At 7:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    MA FACK JONG!!!!!!!!
    ZO STOM BENK NU OOK WEER NI OM DIE TE PAKKEN! EN DIENEN ANONIEMEN DIE TRUT TEGE U ZEGT EEFT GEEN GELIJK WANT GE ZYT UN BITCH

     
  • At 1:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Euhm, mooie brief.
    Maar natuurlijk gaat iedereen trut beginnen zeggen omdat jullie daar zo op reageren. Die mensen die dat schrijven kicken erop dat jullie zo fel tegen hen doen.
    Dus ik zou zeggen, Laat het gewoon, Die weten niet beter.
    Oké?
    X


    Puck

     
  • At 11:24 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ken u niet maar mooie brief. Deze heb ik genomen voor mijn meter. :)

     
  • At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Tis wel metekindje als ge da naar uw meter schrijft hé!

     
  • At 4:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    het is niet metekind maar petekind zoek maar op in het woordenboek

     
  • At 4:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    egt nog nooit zone slechten brief geleze trut

     
  • At 12:23 p.m., Blogger Maatjz said…

    Eej,echt een kei mooie brief,ik heb deze vorig jaar gebruikt en iedereen vond hem super mooi,dus laat ze maar zeggen é.Ik vind hem super Laura, mercikees!!!

    xxx

     
  • At 11:31 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik begrijp ni wrm ge trut moe zegge als iemand de moeite doet om ne nieuwjaarsbrief te plaatse.
    als ge da doet zijt ge zielig

     
  • At 11:53 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind die mega,
    ga het gedichtje ook zelf gebruiken!

     
  • At 11:57 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Gewoon mega mooi echt waar gemoet da meer doen!!! x


    Myyy

     
  • At 2:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie brief!!
    en die mense die zegge da je een trut bent en dat dit een slechte brief is, laat die maar doen, alsof ze het zelf beter kunne?! I take it! :)
    grtjs x

     
  • At 12:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    swel goe gedaan
    de meeste passen echt ni in de categorie 'middelbaar' maar deze gaat er nog wel by

    en stop nu allemaal is me zeveren!!!
    gaa dan wa op een ander zeveren he! maar ni hier!!

    goe gdn
    grt

     
  • At 1:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    gule meent da echt e?!?! doe s effe normaal me die reacties
    als ge zo zit te schelde over dien brief , maakt er dan zelf ene he?!
    als ge et dan zelf beter kunt!!
    gule zyt gwn kinderachtige aandachtstrekkers!!!!!!
    stop me lulle kkééé?

    jjoe
    (p.s.: pak die wel zene...sgoe)

     
  • At 4:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt coole tekst !
    die neem ik
    en die da trut zei is een dikke smeerlap
    XD

     
  • At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    keileuke brief en diegene die trut zegge tege u zijn gewoon zielige ventjes die op de computer u uitschelde met naam anoniem in t echt durve ze nog gene zakdoek vrage dus laat die maar , ze zijnt toch nie waart om ook uit te schelde dus

    SUPER BRIEF!!!!!!
    malike

     
  • At 11:57 a.m., Anonymous Anoniem said…

    het is een mooi en een leuk gedicht!tof!!!!!

     
  • At 12:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vins brieven die met weet je nog vorig jaar...

    ik vind dat verveelend!

     
  • At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt mooie brief!!! en die mense die trut zegge zijn gwn jaloers op u omda ze et zelf ni beter kunne! dit is vr jullie: als et u ni aansta ga dan op nene andere site wa zitte te kakke dit is egt goe en als ge da ni zie dan zijt ge vblind! dus trejkt u ogen open!!!! seutte
    laura egt goed gedaan! xxx-jes sarah

     
  • At 4:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Das echt super mooi ik kies zeker deze!!!

     
  • At 9:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooi gedicht, maar ik vond het gepaster voor mijn peter.

     
  • At 11:12 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mooi
    maar et komt mij bekend voor
    kga da neeme voor mijn meter

     
  • At 5:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deze ga ik ook nemen! mooi geschreven!

    xx

     
  • At 2:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kga deen deeze pakke voor mijn petertje. x

     
  • At 7:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    cool verhaal

     
  • At 6:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zeg daar is geen trut tegen, das egt megaaa moooi.
    ptn al degene die tegen u trut trut trut zeggn zijn zelf trut trut trut!
    das egt een megaa mooi bericht !x

     
  • At 5:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe text dus degene die trut zeggen awel gezij zelf een dikke vette achterlijke

    TTTTRRRUUUUUUTTTTTTTTTTTTTT

     
  • At 5:11 p.m., Anonymous oscar said…

    wa dutsige mensn, as ge et allmaal zoveel beter kunt zet er zelf eentj op en leef zelf u zielig leventje ;)

     
  • At 7:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zeg als ge het gene goeie brief vindt schrijft er dan zelf enen he!
    Oh nee wacht daar zijn jullie niet creatief genoeg voor.

     
  • At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kei mooie nieuwjaarsbrief
    ge moe nie op die leten die trut zeggen want deze brief is echt kei goed!!!!!

     
  • At 2:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    whajoo shmaidd den brief dadier sta ebde ni zelf gschreve wnt dmopgzedd int 4e leerjaar !! Echt waa loser !!!!!!!! gept geen leve !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    nog een goede raad dien brief hoort tuu reet niopp deze website !! KAK mens !!!!!!!!!!!!

     
  • At 3:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    omg mensen gebt tog wel wa beter te doen dan aandagt te geven aan mensen die interesaant willen doen door een ander uit te schelden da zijn gewoon mensen die zich vervelen en duz geen leve ebben saaaaaaai :s

     
  • At 8:30 a.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is een heel mooi gedicht .
    trek het je maar niet aan dat andere het niet mooi vinden.
    zij zijn niet goed wijs

     
  • At 5:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super gedicht laat ze maar zeveren over trut
    goe gedaan ;)

     
  • At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deze brief is supermooi en deze site is top top top

     
  • At 11:50 a.m., Anonymous Anoniem said…

    heeey mooi geschreven hoor ! <3

     
  • At 2:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt ie is bere sjiek
    laat ze maar zeuren die trutzeggers
    ze kunnen het vast nie beter
    ik zou zulke brieven zelf nie kunnen wi!! :):):):):):):):):):):):):):):)

     
  • At 1:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie brief
    ga ik zeker nemen voor mijn meter en peter

     
  • At 5:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hhaha trut! goe gezegd xD

     
  • At 2:59 p.m., Anonymous frauke said…

    mooi maar niets voor mij srry!

     
  • At 11:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    moooooi ik ga deze pakken voor mijn peter

     
  • At 3:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dat is een kei mooie nieuwjaarsbrief en vooral omdat het rijmt want daar hou ik van ik ga misschien deze pakken maar ik ga ook eens naar de andere kijken.
    Van Nona

     
  • At 4:21 p.m., Anonymous beest said…


    this toch metekind this u meter maar tof

     
  • At 7:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik kies deze !!!

     
  • At 12:56 p.m., Blogger pimp said…

    welke aanspreking gebruikt ge voor u ouders?(beste, liefste,...?)

     
  • At 9:08 a.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk gedicht maar me neefje van 7 jaar had die al voorgelezen aan zijn meter :p (men ma dus) dus kga toch een andere pakke xd maar this een leuke

     
  • At 5:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Super! Deze neem ik ;)

     
  • At 5:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Aub! Als je het slecht vind Zwijg dan gewoon he, alsof jij er een betere kan bedenken!!!!

     
  • At 11:13 a.m., Anonymous LOLxx said…

    Das wel een cool gedichtje ;)

     
  • At 1:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    supermooi!! amai!! en laat ze ma zeggen! ze weten echt niet hoe mooi dienen brief is ze!! xx

     
  • At 8:31 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik heb inplaats ; anders , wellicht, maar even lief! Heb ik gepakt ; anders , wellicht , misschien ook met een lief!

    anoniempje 3e middelbaar

     
  • At 2:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leliiiijjjjjjjjkkkkkk

     
  • At 4:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind dit gedicht wel mooi zeker voor je meter en zeker als je haar niet vaaaaaaak ziet en haar mist. En dat is zo bij mij en ik mis haaaaaaar heeeeeeeel erg.
    love dit gedicht




    Groetjea Anoniem love dit gedicht

     
  • At 6:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Iedereen die over deze MEGA MOOIE nieuwjaarsbrief iets slecht zegt, dat zijn gewoon mensen die aandacht nodig hebben. Ik kies deze brief voor mijn mama.

     
  • At 6:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het een mooie tekst en trouwens trut betekent Griekse schoonheid ik heb het zien staan in een woordenboek maar hoe dan ook mooie tekst luister niet naar de hene die het niet mooi vinden het is prachtig

     
  • At 12:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt heel mooie brief

     
  • At 12:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super mooi ;)

    xxx kato

     
  • At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    amai heb je die helemaal zelf geschreven?
    heel mooi

     
  • At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is mijn nieuwjaarsbrief voor 2016
    DE MOOISTE NIEUWJAARSBRIEF OOIT

     
  • At 1:45 p.m., Blogger Baggiebug said…

    Jij bent saai

     
  • At 1:45 p.m., Blogger Baggiebug said…

    Kijk naar u eigen

     
  • At 1:50 p.m., Blogger Baggiebug said…

    Like

     
  • At 1:51 p.m., Blogger Baggiebug said…

    Pas op u woorden lozer

     
  • At 5:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super moooi

     
  • At 10:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    komaan,hoe durven ze trut te zeggen tegen een prachtige tekst als DEZE .
    doe idioot bij jullie zelf,anonieme cultuurbarbaren

     
  • At 11:17 a.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is echt goed

     
  • At 10:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vin deze super tof en gehebt een mooie naam vind ik
    deze neem ik
    XXX

     
  • At 3:24 p.m., Blogger Unknown said…

    Anoniem kan je wel reageren he

     
  • At 11:16 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Kijk is in de spiegel ....
    Ooooh ja die heb je niet ze zijn allemaal al gebarsten van u lelijk gezicht!!!!!

     
  • At 10:39 a.m., Anonymous Anoniem said…

    keeeeeeeiiiiii moooooiiii ik ga deze pakken
    niks van aantrekken van die sukkels hé.

    xxx van Jarne

     
  • At 12:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super goed deze pak ik zeker

     
  • At 1:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Lol

     
  • At 2:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    je stinkt naar kak

     
  • At 2:53 p.m., Blogger Unknown said…

    die losers die u uitschelden kunnen er toch geen zelf maken dus laat die maar doen

     
  • At 8:52 p.m., Blogger Noa Goyvaerts said…

    Wtf doe is FF nrml anoniem volgens my zyt gy hier de trut zene fucking klein kind laat die laura toch gwn zy maakt gwn een mega mooi tekstje dus vervrot het ni vr haar bitch
    Grtjs degene die laura gwn een aardige meid vind en de ene die te laf is om haar eigen naam in te geven een echt kut kind vind
    Alle salut en de kost🖕🏻🖕🏻😚

     
  • At 11:14 a.m., Blogger Unknown said…

    Goei tekstje!
    ga ik pakken =)

     
  • At 7:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Echt supermooi.
    Ik ga het in het meervoud zetten en voor mijn grootouders voorlezen.

     
  • At 3:47 p.m., Blogger yentllol said…

    die nieuwjaarsbrief is kei MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII en da kut kind die zo stom en die andere mensen let er ni op het het zijn maar trutjes
    en nog eens de nieuwjaarsbrief is keiiiiii tof(heb hem direct op geschreeven)LOL
    :)

     
  • At 6:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nie grof bedoelt e ma je schrijft naar je meter, jij bent een meisje en je zegt van je petekindje? echt nie grof bedoelt e ik vind het een hele mooie brief laure merci

     
  • At 2:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb meteen deze gekozen om dat die echt goed is

     
  • At 2:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    iyjghvfgou=jlgb l,~pùa"ituegirhfixhiokwjdie brief is priiiiiiiima

     
  • At 2:32 p.m., Blogger Unknown said…

    Anoniem kan wel sturen maar vriende maken niet

     
  • At 12:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Als ge er toch ni tegen kan verdwijn dan

     
  • At 9:22 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ook

     
  • At 12:03 p.m., Anonymous Jente Steenhoudt said…

    Doe is ff normaal ik heb al slechtere gezien en dan nog moet je haar niet uitschelden.

     
  • At 5:20 p.m., Blogger Muzafer said…

    ik ga deze ook gebruike voor mijn meter en wie u een trut noemt is zelf een trut

     

Een reactie posten

<< Home