Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

woensdag, december 27, 2006

Een nieuw jasje

liefste meter,

weet je wat er is gebeurd?
het stond in alle kranten
ze hebben het in een nieuw jasje gestoken
voor ieder iets dat past
het nieuwe jaar is klaar
en ligt te wachten op jouw komst
het vraagt of je snel wilt komen
want er moet nog een dasje rond!

ieder steekt erin wat hij/zij maar wilt
weet je wat ik bij jou stak?

een roze zonnebril: bekijk het jaartje maar eens roos

een rode roos: voor de passie en de liefde

een potje glitters: voor het geluk dat niet mag ontbreken

een klein klein kaartje waarop staat: dikke kussen voor 365 dagen

een klein kado\'tje waarin zit: een heel klein katje voor als je eenzaam bent

maar weet je wat nog meer?

er zitten duizend en twee wensjes in die jij vervullen mag...

de eerste die ga ik wensen: ik wens ik wens voor jou het allermooiste jaar!

nu zijn er nog duizend en één wensjes en mijn brief is klaar!

dikke kusjes van je lievelingetje

Deze brief werd ingezonden door sara

52 Comments:

  • At 3:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    DEZE IS ECHT TE GEK !
    ik neem deze voor mijn metertje !
    deze nieuwjaarsbrief is echt heel cool ! :)
    <33.

     
  • At 3:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    het is echt een kei coooooooooole brief
    ik ga hem ook voor mijn metertje gebruiken en zelf een kaft maken waar die roze bril,... opstaat
    echt zaaaaaalig

     
  • At 12:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze brief is echt heel cool!!!
    Ik neem hem maar ik verander die meter wel in mama en papa.

    Danku aan de maker van deze brief!!!

    xxx

     
  • At 5:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    loosers!!!!

     
  • At 12:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deze is egt goe!!
    ma k ga m wel n beetje aanpasse, want t eerste blokje vind k n beetje kinderachtig!

    XD

     
  • At 4:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is egt te gek!!
    egt mega schoon

     
  • At 3:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    SUPER!!
    ge moogt er zeker vn zijn da k die neem!!
    merci!!
    xx

     
  • At 1:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die mega zaleg!!
    die ga ik neme voor mijn metertj!!!
    <33
    Xx.kusjes.xX marte!!

     
  • At 9:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    deze is wel goe!!!
    maar et eerste stuk is wel een beetje kinderachtig.

     
  • At 2:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Deze is echt supper mooi

    x

     
  • At 7:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    da is echt zo stoer kei mooi!!!!!!!!!!
    echt cooooooooooooooooool

     
  • At 12:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Cool

    x. Soowhatt

     
  • At 4:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt ne mega coooole brief
    superstoer gevonden
    dees ga ek zeker pakke ze
    ik wou da ik ook zoveel fantasie had om da te bedenken !!!
    <3 :)

     
  • At 4:28 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt ne mega coooole brief
    superstoer gevonden
    dees ga ek zeker pakke ze
    ik wou da ik ook zoveel fantasie had om da te bedenken !!!
    <3 :)

     
  • At 1:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vin em iets te lang ma wel goe gevone! <3

    dorien

     
  • At 2:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    verschrikkelijk slecht!
    dat je dat goed vind!

     
  • At 12:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei goeie brief kheb hem direct genomen xd

     
  • At 12:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    idseds

     
  • At 4:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    slecht ale dit is toch ni goe

     
  • At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    saai

     
  • At 3:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Tis weer nieuwjaarr zehh x)
    iedereenn opt internet om nieuwjaarsbriieve te goan rippe x)
    x

     
  • At 6:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    AMAI DIE SUCKT MUUG HARD!

     
  • At 12:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    deze nieuwjaarsbrief is echt SUPER!!!

    ik ben al heel lang een brief aan het zoeken.Ik ben 13 jaar dat was wel heeel moeilijk maar ik heb er nu eindelij een gevonden

     
  • At 10:13 a.m., Anonymous eu said…

    omg die is wel goe iedereen die zegt da dda ni goe is moe gw zen klep oue ea

     
  • At 12:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    omg, mercikes da ge zo'n schone brief ebt geschrevn: die s egt DMX!!!!

     
  • At 10:52 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kvind hem wel mooi ma tis ni echt iets voor mij maar goed gevonden

     
  • At 2:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    debiel
    zeer debiel

     
  • At 4:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    doe eens normaal en vind eens zelf een brief uit die recht uit je hart komt! Voel je je niet schuldig als je zo'n brief van het internet staat voor te lezen aan je meter, peter of ouder??

     
  • At 1:59 p.m., Anonymous supergirl! said…

    Ik heb deze vorig jaar gebruikt, echt superleuk!
    Ik had echt een roze bril en een potje glitters enzo afgegeven, dat maakte het echt af!
    Superleuke brief!

     
  • At 11:37 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik ben een leerkracht lager onderwijs van het 5de leerjaar en ga jouw brief zeker gebruiken! Heel erg bedankt...
    De negatieve commentaar zou ik je niet aantrekken. Dit zijn "pubers" die ooit nog wel zullen inzien dat een nieuwjaarsbrief en het gezellig samen zijn en mooi gegeven is van de feestdagen.

     
  • At 11:25 a.m., Anonymous Anoniem said…

    haha best wel leuk
    mercikkes ea

    XXX

     
  • At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Super goeie brief,ik doe er dit jaar maar 1 en uit duizenden brieven kies ik deze!!
    Echt geweldig!!!! :P

     
  • At 3:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    rijmt ni spijtig voor de brief wnt kvin dat hij wel mooi verwoord is

     
  • At 11:34 a.m., Anonymous Anoniem said…

    heb het ook gebruik voor mijn nieuwjaarsbrief aan mijn meter.

    merci!





     
  • At 7:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind deze brief echt super goed! Ik heb deze genomen voor mijn peter. Ik vind hem echt geweldig. Vooral met de roze zonnebril en de pot met glitters. Da's echt iets voor mij om voor te lezen. Goed geschreven meid!xo

     
  • At 11:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ook ik kreeg dit jaar de opdracht om een nieuwjaarsbrief te schrijven..
    Deze is mooi en grappig, ideaal :)
    Ik ben 20 dus het was voor mij ook even zoeken hoe je terug een nieuwjaarbrief moest schrijven ;p

     
  • At 11:40 a.m., Anonymous Anoniem said…

    super maar net iets te lang! Xx

     
  • At 5:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    'k Heb er al een maar vind hem wel tof
    Goe gedaan ze!!!

     
  • At 12:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Nice proficiat
    Maar een klein beetje lang

     
  • At 4:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    prachtig
    poëtisch
    origineel
    fantastisch
    pienter
    ideaal
    mooi
    grappig

    m.a.w. SUPER NIEUWJAARSBRIEF; DE BESTE VAN DE SITE ! ;)
    CHAPEAU HOOR x

    vriendelijke groet

     
  • At 1:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kei leuke brief, ik heb wel het eerste stuk aangepast:
    weet je wat er is gebeurd?
    Voor deze keer geen oorlog of verdriet
    En ook geen bedrijf failliet
    Maar wel een heel nieuw jaar
    Voor 99% klaar
    Dat laatste deeltje wordt opgevuld
    Door al wie wilt
    weet je wat ik bij jou stak?
    een roze zonnebril: bekijk het jaartje maar eens roos
    een rode roos: voor de passie en de liefde
    een potje glitters: voor het geluk dat niet mag ontbreken
    een klein kaartje waarop staat: dikke kussen voor 365 dagen
    een klein cadeautje met daarin een schattig katje voor als je eenzaam bent
    maar weet je wat nog meer?
    er zitten duizend en twee wensen in die jij vervullen mag...
    de eerste die ga ik wensen: ik wens voor jou het allermooiste jaar!
    nu zijn er nog duizend en één wensen en mijn brief is klaar!

     
  • At 9:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hallo sara,
    proficiat, mooie brief
    van degene die slechte reacties posten niks aantrekken
    ze zouden maar zelf een brief moeten schrijven, eenss kijken of het op iets trekt ! beter zal het niet zijn hé!!
    groeten

     
  • At 2:59 p.m., Anonymous Anoniem said…

    coole brief

     
  • At 1:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zijn jullie gay ofzo?

     
  • At 6:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    beste,
    dit is zo dom...

     
  • At 11:51 a.m., Blogger Unknown said…

    een klein *kado\'tje* waarin zit: een heel klein katje voor als je eenzaam bent

    kado\'tje?* dit is fout geschreven voor de rest is dit super goed
    deze is voor mijn broer XD

     
  • At 2:19 p.m., Blogger Unknown said…

    Ge moe zelf gw u klep oue ea

     
  • At 5:06 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Lekker recept!😈🤯👂🧠👌👈👳🏽💣📐🌚🍞🏊🏻‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏽‍♀️🏊🏾‍♀️🏊🏿‍♀️🏊‍♂️🏊🏻‍♂️🏊🏼‍♂️🏊🏾‍♂️🏊🏿‍♂️🤽‍♀️🤽🏻‍♀️🤽🏼‍♀️🤽🏽‍♀️🤽🏾‍♀️🤽🏿‍♀️🤽‍♂️🤽🏻‍♂️🤽🏼‍♂️🤽🏽‍♂️🤽🏾‍♂️🤽🏿‍♂️🚣‍♀️🚣🏻‍♀️🚣🏼‍♀️🚣🏽‍♀️🚣🏾‍♀️🚣🏿‍♀️🚣‍♂️🚣🏻‍♂️🚣🏼‍♂️🚣🏽‍♂️🚣🏾‍♂️🚣🏿‍♂️🚴‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏼‍♀️🚴🏽‍♀️🚴🏾‍♀️🚴🏿‍♀️🚴‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏽‍♂️🚴🏾‍♂️🚴🏿‍♂️🤹‍♀️🤹🏻‍♀️🤹🏼‍♀️🤹🏽‍♀️🤹🏾‍♀️🤹🏿‍♀️🤹‍♂️🤹🏻‍♂️🤹🏼‍♂️🤹🏽‍♂️🤶🏿🎅🏿













     
  • At 5:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hello, this is maaicrosoft, youre xbox has been hacked and you're laptoop computer too. please visit this website to complete the suppoort prosses.

    https://microsfothelp.wixsite.com/microsfothelp

    thanks jou and much susces!

     
  • At 3:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Lekker recept! �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� ☹️ �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� ☠️ �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� ��

    �� �� �� ✋ �� �� �� �� ✌️ �� �� �� �� �� �� �� �� �� ☝️ �� �� ✊ �� �� �� �� �� �� �� �� �� ✍️ �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� ��

    People
    �� �� �� �� �� �� �� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� �� �� �� �� �� ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��️‍♀️ ��️ ��️‍♂️ ��‍⚕️ ��‍⚕️ ��‍⚕️ ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍✈️ ��‍✈️ ��‍✈️ ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍⚖️ ��‍⚖️ ��‍⚖️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� �� �� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� ��‍�� �� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� �� �� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� �� �� �� ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍�� ��‍�� ��‍�� ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ ��‍♀️ �� ��‍♂️ �� ��‍��‍�� �� �� ��‍❤️‍�� �� ��‍❤️‍�� ��‍❤️‍�� ��‍❤️‍��‍�� �� ��‍❤️‍��‍�� ��‍❤️‍��‍�� �� ��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍��‍��‍�� ��‍�� ��‍��‍�� ��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍�� ��‍�� ��‍��‍�� ��‍�� ��‍��‍�� ��‍��‍�� �� �� �� ��

    �� �� ☂️ �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� �� ⛑ �� �� �� ��

     
  • At 3:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

     
  • At 1:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt een kei toffe brief!!!!!

     

Een reactie posten

<< Home