Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

dinsdag, december 12, 2006

Een beetje zenuwachtig

Dag mama, papa, bomma en bompa
ik ben wel een beetje zenuwachtig
maar ik vind het toch prachtig
dat jullie hier allen heen kwamen
en dat wij hier allemaal tesamen
deze nieuwjaar mogen vieren
en elkaar zo kunnen plezieren
mijn zenuwen zijn nu al wat minder
hopelijk kunnen jullie het apprecieren
en is mijn gehakkel geen te grote hinder
want ik zal nog moeten leren
om net als de hele grote mensen
zonder hakken of stoten
maar wel zonovergoten...

jullie een gelukkige nieuwe jaar te wensen!!

2 Comments:

  • At 11:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dit vind ik een zeer leuke, want de kleintjes bij ons zijn soms wel heel zenuwachtig! Maar eens ze er staan dan zijn ze niet meer klein te krijgen!

     
  • At 1:34 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dat ken ik, dan zijn ze plots helden. Alhoewel mijn kleinste dochter toch nog steeds super verlegen is. Ze is super blij als eindelijk het lezen gedaan is :-)

    Maar ja bomma en bompa staan er op natuurlijk.

    Gelukkig nieuwjaar nog aan iedereen!

     

Een reactie posten

<< Home