Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zaterdag, december 09, 2006

Bergen van geluk

De Kerstboom is verlicht
Ik zie jouw vrolijk gezicht
Het is hier mooi versierd
Er wordt een feest gevierd
Vandaag ben ik heel erg blij
Want er ligt een cadeautje voor mij
Ik ben nog een klein mensje
Met een heel groot wensje
Dat elke nieuwe dag
Je veel vreugde geven mag
En bergen van geluk
Een heel jaar aan 1 stuk
We wensen aan elkaar
Een heel fijn Nieuwe Jaar!

22 Comments:

  • At 12:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk maar dat woord mensje is raar in een nieuwjaarsbrief !! :p:d

     
  • At 1:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wa hee ne kerstboom te make me kerstmis?!

     
  • At 5:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    de nieuwjaarsbrief BERGEN VAN GELUK
    is een hele toffe maar er staan wel een paar rare woordjes is er staan nog heel veel toffe nieuwjaars in ech tof!!!!????

     
  • At 5:13 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt een leuke site doe zo voort daaaaaaaaaaaaag

     
  • At 5:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    i love jullie baaaaaaaay

     
  • At 5:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    een heel gelukkig nieuwjaar!!!,;

     
  • At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Prachtig gedicht!
    Echt zeer mooi,wie dit geschreven heeft Proficiat!

     
  • At 1:26 p.m., Anonymous Anoniem said…

    sgrale mensen die hier reacties achterlate! geen leven fzo?

     
  • At 4:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Er staan sommige heel bruikbare nieuwjaarsbrieven in.
    Ik ken er ook nog één :

    Liefste,
    Ik sta hier met mijn vuurwerk klaar,
    want 't is alweer nieuwjaar.
    Elke tint uit deze kleurenpracht
    bezit geheimzinnige toverkracht!
    Iedere kleur is een hartenwens
    die ik u nu toewens.

    Azuurblauw,
    'n ster bied ik aan jou.
    Wijnrood,
    'n knuffel op je schoot.
    Vermiljoen,
    'k zal opnieuw mijn best doen.
    Goudgeel,
    'k geef om u , ongelooflijk veel !
    Violet,
    'k tover een jaar, kleurig als een schilderspalet.

    Blijf vertrouwen in mijn magische kleuren,
    Dan wordt dit jaar zonder zeuren!

    Een dikke zoen van uw kapoen,( u naam )

     
  • At 4:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goeie brief chapeau :) :p :d

     
  • At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis zo ehct typisch! zo echt een kleuterrijmpje! (is dat voor het middelbaar????)

    xxx

     
  • At 5:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kreageer ff op reactie 2...

    zyt gy dan echt zo dom???

    een kerstboom heeft gelyk ALLLES te maken met kertsmis dommerik!
    alsde da nie weet....

     
  • At 9:37 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hallo belgische mensjes, ik ben nederlands

     
  • At 9:38 a.m., Anonymous Anoniem said…

    henk zal henk zijn!

     
  • At 5:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kreageer ook ff op reactie 2
    hoe kunt ge nu zoooo achterlijk zijn da ge nie weet da n kerstboom me kerstmis te make eef?!
    zijt gij waarschijnlijk efkes blij da ge anoniem gereageerd ebt!!!!

     
  • At 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ps:vergete bij plaatse (bij vorige reactie)
    mooi gedaan die nieuwjaarsbrief!!!!!

     
  • At 10:44 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mooi maar een beetje kort

     
  • At 4:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ej choco wa doede gy nu dan?

     
  • At 3:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kjhbyhuhjjjyh

     
  • At 10:16 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Waahw! Supermooie brief, ma ben wel ni zeker of ik hem neem... (aan reactie 9!) - BERGEN VAN GELUK is ook een leuke, ook ni zeker.. Ik vind vast nog wel ene leuke brief! ;P < Nog een fijn nieuwjaar en prettige feestdagen!>

     
  • At 9:21 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik heb dit geschreven

     
  • At 4:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik ben leuk

     

Een reactie posten

<< Home