Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zondag, december 31, 2006

Kinderhart vol wensen

Beste grote mensen,

'k heb een kinderhart vol wensen
want ik heb het leven lief
maar wat ik aan u wil vragen
in mijn korte nieuwjaarsbrief
is gewoon om alle dagen
wat meer om elkaar te geven
want ik wil gelukkig zijn
wil u mij het voorbeeld geven
en mij leren hoe te leven
doet u er alvast wat aan
want ik wil uw weg opgaan
kinderen moeten steeds
beloven flink te zijn
en braaf en zoet
zorg dat wij kunnen geloven in de mens,
in wat hij doet
dan pas heeft de toekomst waarde
en is 't leven hier op aarde
als ik grote mens word, goed

Van je ....


Deze nieuwjaarsbrief werd ingezonden en geschreven door Ellen

15 Comments:

  • At 3:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Beste grote mensen
    hiervan krijg ik nu eens tranen in mijn ogen!!!!!!!

    super mooi
    AANGENOMEN!!!!!!

     
  • At 2:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hoi hoi
    ik vind het heel mooi ik weet niet waarom ik tranen in mijn ogen heb dus ik zal effe weg gaan van deze sitevoor dat ik uit droog


    grt esrake

    29-12-07

     
  • At 5:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    'k vond het wel mooi maar een btje te lang
    grt Jacob

     
  • At 4:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heel mooi

     
  • At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk Leuk !!


    Ik -x-

     
  • At 4:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    egt sppr goe kan ni beter
    kga em zeker gebruike
    en idd het is egt op tranen van in u ogen te krijge!!!!!!!!!!!!!!
    doe zo voort!!!!!!!!!!!!

    grts
    -x-

     
  • At 4:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is echt mooi geschreven !!!
    zou ik het mogen gebruiken ?

     
  • At 9:17 a.m., Anonymous Anoniem said…

    mooi

     
  • At 12:29 p.m., Blogger ali khan said…

    ik ben echt onder de indruk ... ik bezoek eerst deze site en ik vind het gewoon. grote inforamtive en behulpzaam berichten ...
    Womens

     
  • At 11:03 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind dit gedicht wel mooi en lang en idd om tranen in je ogen te krijgen ik vind het echt heel mooi.
    En dit gedjcht is niet gewoon het is super moooooooooi zo mooi dat je er tranen van krijgt!!!!!!!!
    love dit gedicht echt super mooooooooi love dit gedicht.
    Groetjes Anoniem.

     
  • At 1:47 p.m., Blogger Anoniempje said…

    Kei mooi!

     
  • At 3:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Supper goe




    ma wel een beetje te lang

     
  • At 3:16 p.m., Blogger maria vero said…

    Aanbieding van snelle financiële bijstand aan het eind van het jaar.

    Dit jaar is de rente op onze hypotheek afgenomen. We hebben onze rente verlaagd naar 1,8% gedurende 10 jaar. Voorheen was dit 3,7%. We begonnen in juli 2018 met 2 leningen voor een totaalbedrag van 900.000 €.

    Neem snel contact met ons op om te profiteren van deze geweldige financiële promotie.
    E-mail: info@creditfinance-bank.com
    WhatsApp-nummer: +33784505888
    Website: https://creditfinance-bank.com

     
  • At 11:51 a.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is raar

     
  • At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Neuk je moeder lol

     

Een reactie posten

<< Home